نرده شیشه ای-جانپناه شیشه ای-جان پناهشیشه ای

حمام شیشه ای- حمام کابین دوشی- یراق حمام شیشه ای

1919
1935
1437
1665
1736
Print

جک ارامبند روکار مات MUE


Description

 

استپ روکار MUE:

استپ - سرعت گیر - جک ارامبند - لولا پاشنه فنر دار و غیره همه اسامی و الغابی هستند که به استپ های دربهای شیشه سکوریتی نصبت میدهند. اما قبل از اینکه مجموعه مهندسی ویندوردکور windoordecor به شرح حال این استپها بپردازد لازم میدانیم که یکسری مطالب عمومی را در مورد کلیه استپهای روکار ارئه دهیماصولا استپ یا ارام بند نوعی اتصال بین دربهای شیشه ای و کف میباشند که با هدف جلوگیری از بسته شدن یکباره دربها میباشند ,  اصولا این فرایند با توجه به مکانیزم داخل استپها صورت میپذیرد.ارامبندها یا استپهای دربهای شیشه ای دارای ابعاد و مدلهای مختلفی میباشند که با توجه به وزن و سایز دربها باید انهارا انتخاب نمود.این موضوع در بعضی از استپها در دفترچه همراه انها ثبت شده اندو در بعضی از استپها بر روی خود استپ درج شده است و در بعضی از مدلها رنگ استپ ها نشانگر این موضوع میباشد. استپها یا همان جکهای ارامبند روکار نسلی جدید از استپها میباشند که با هدف کارایی بهتر و افزایش زیبایی و سادگی درنصب طراحی گردیده اند .

تا قبل از وجود استپهای رو کار (جکهای ارمبند) به صورت نصب در داخل کف قابل اجرا بودند که این مدل از استپا دارای معایب بسیاری میبودند به عنوان مثال برای نصب این استپها حتما باید در سطح زمین یه گودال به ابعاد حدودا 12*8*25 ایجاد میگردید که گاها باعث شکسته شدن سنگ کف و ایجاد گرد و خای بسیار در هنگام برش کاری و غیره بود.همچنان از دیگر نقاط ضعف استپهای توکار نصب به مدل روکار ان میتوان گفت : از انجا کهبرای نصب استپهای توکار باید حتما فضایی داخل زمین ایجاد میگردید وجود هرگونه مایع و و اشغالی به داخل کاسه استپ به راحتی نفوذ کرده که به راحتی باعث پوسیدگی و از کار افتادگی استپ میشدند و گاها این موضوع باعث میشد که استپها زودتر از موعد گارانتی  دچار خرابی و اسیب دیدگی شوند که این امر در استپهای روکار برطرف شده  و این از نقاط قوت و برطریه استپای روکار نسبت به استپهای تو کار میباشند.

  همچنین این نکته را هم باید در نظر داشت که استپهای رو کار از نظر زیبایی - سادگی درنصب - کیفیت  بسیار پسیار با اهمیت میباشند اما باید درنظر داشت که این استپها اکثر تولید خارج بوده و شرکت خاصی خدمات پس از فروش انها را ارائه نمیدهد اما اکثر استپهای توکار موجود در بازار تولید داخل بوده و تمامی انها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند و از لحاظ قیمت استپهای توکار بسیار ارزانتر از استپهای روکار میباشند.

استپهای رو کار MUE (جکهار ارامبند روکار):

  1. همانطور که از نام انها پیداست این مدل از جکهای ارامبند بر روی سطح زمین و بدون ایجاد هیچ گونه کنده کاری در سطح زمین نصب میشوند .
  2. ابعاد انها 19 * 6 * 4 میباشند
  3. الیاژ بکار رفته در انها استیل برا سطوح خارجی و اهن برای سطوح داخلی میباشند
  4. این مدل از جکهای ارامبند به ابعاد 60*180 تا 120 * 300 را پشتیبانی میکنند
  5. مدل A انها همرا با لولای 102 یا همان لولای بالا میباشند و مدل B انها تنها خود استپ میباشند
  6. دارای دورنگ طلایی و نقره ای به صورت براق و تیره میباشند
  7. ساخت کشور چین میباشند ( این استپها شرکتی میباشند و به صورت شخصی و در کارگاههای متفرقه تولید نمیشوند از همین رو دارای کیفیت بالایی میباشند).

Reviews

There are yet no reviews for this product.

nardehesill

با ما در ارتباط باشید...  

شما با کلیک بر روی تصاویر  به مجموعه ای از فعالیتهای انجام شده توسط مجموعه مهندسی ویندورز منتقل میشین که مشتریان  ما با رضایت از کارها  این تصاویر را برای  مجموعه مهندسی ویندورز ارسال کردن

 اگر پروژه ای را در ذهن داشته باشیدشما میتوانید با ما تماس بگیرید ، همکاران ما میتوانند درباره هرگونه سؤال فنی در زمینه دکوراسیون داخلی , درب اسلایدی بالکانی , یراق شیشه سکوریت , حمام کابین دوش شیشه ای , نرده شیشه ای و غیره.. به شما کمک کنند

 جام بالکنی

OUR BRANDS

Use VirtueMart Manufacturer module as your brands slider

ارتباط با ما

 

برای ارتباط با مجموعه مهندسی ویندوردکور windoordecor

میتوانید با شماره تلفنهای 02155812759 , 02155166104 , 09121541194 و

یا به ادرس تهران خیابان خیام جنوبی نبش خیابان هرندی پلاک 195

مراجعه بفرمایید

درباره ما

 

مجموعه مهندسی و بازرگانی ویندوردکور windoordecor

به ادرس اینترنتی  windoordecor.ir  با مدیریت مهندس محمدرضا

شیرمحمدی و با بیش از یک دهه سابقه در زمینه یراق الات سکوریت و

 با حضور در بیش از صدها پروژه اجرایی اماده همکاری با سازمانها و اشخاص

میباشد.. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارها و محصولات ما , به بخش

ارتباط با ما مراجعه بفرمایید

 


TOP

Save 30

This is header-right module position. Use it for your special offers for example

Find Out More

SUMMER SALE