نرده شیشه ای-جانپناه شیشه ای-جان پناهشیشه ای

حمام شیشه ای- حمام کابین دوشی- یراق حمام شیشه ای

160
161
1623
163
164
Print

لولای 101 پرشیا (المان ) نقره ای


Description

لولا 101 پرشیا :

در این مقاله هم مانند بقیه مقالات , مجموعه مهندسی ویندوردکور windoordeco  به توضیح  و شرح کاملی ازمجموعه یراق الات شیشه سکوریت میپردازد . اما قبل از ان لازم است یک مقاله کوتاه را از اینجا مطالعه کنید.

اصولا امروزه در داخل کشور ما با توجه به شرایط اقتصادی, نرخ ارز , قدیمی بودن ایدهای اجرایی و این گونه مسائل در بیشتر پروژها مجریان از سه نوع لولا با سه جا ساز مختلف برای دربهای سکوریتی استفاده میکنند و تقریبا میتوان گفت هیچ گونه نوع اوری و خلاقیت خاصی برای تولید یک سبک و مدل جدیددر لولاهای دربهای سکوریتی ایجاد نشده است و بر همین مبنا شرکتها و تولید کنندگان مختلف به تولید این نوع لولا ها از گذشته تا به امروز پرداخته اند . جاساز های لولاهای دربهای سکوریتی بر گرفته از سه کشور چین , فرنسه , المان میباشد  و به همین عنامین مشهور میباشند .اصولا نوع جاساز تعیین کننده نام لولا هم میباشد.به عنوان مثال شرکت پرشیا فقط به تولید لولاهایی با جاساز المان پرداخته و لولاهای این شرکت به همین نام معروف میباشند. الیاژ به کار رفته در تولید محصولات این شرکت در بیشتر موارد از فلز نرم الومینیوم میباشد. 

لولا 101 یک لولا در قسمت پایین شیشه سکوریت میباشد که اصولا یا بر روی استوپر دربهای شیشه ای و یا بر روی پینهای 101 قرار میگیرد . این لولا به تنهایی کاربردی ندارد و اصولا یک قطه ناقص میباشد که با کمک زوج خود یعنی لولای 102  کار باز و بسته شدن درب را انجام میدهند , البته موارد دیگری هم در این بین دخیل میباشند مانند پین 102  , لولا 103 و موارد دیگر که به توضیح در مورد انها در مقالات بعدی میپردازیم . مجموعه لولاهای پرشیا و بعضیاز اتصالات دیگر مانند اتصال 120 پرشیا از الیاژ المنیوم نرم و با روکش استیل میباشد  که این کیفیت و ظرافت علاوه بر زیبایی ان به کیفیت ان نیز ارزشی بسیار افزوده که امروز اتصالات پرشیا تقریبا بی همتا میباشد .

 

نتیجه گیری کلی:

مجموعه یراق الات پرشیا در بین تمامی محصولات داخلی به جز یکی دومورد میتوان گفت که تقریبا به نقص میباشد زیبایی و ظرافت , استحکام و کیفیت , متریال مورد استفاده و از همه مهمتر سیستهای فروش و تزریق کالا به با زار  در بازه های زمانی مناسب همه و همه از مواردی هستن که باعث شده اند این برند جزو خوشنام ترین برندهای داخلی باشد.

 

باتشکر از همراهی شما که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید

در صورت وجود انتقاد و پیشنهادی میتوانید از این قسمت با ما در ارتباط باشید.

Reviews

There are yet no reviews for this product.

nardehesill

با ما در ارتباط باشید...  

شما با کلیک بر روی تصاویر  به مجموعه ای از فعالیتهای انجام شده توسط مجموعه مهندسی ویندورز منتقل میشین که مشتریان  ما با رضایت از کارها  این تصاویر را برای  مجموعه مهندسی ویندورز ارسال کردن

 اگر پروژه ای را در ذهن داشته باشیدشما میتوانید با ما تماس بگیرید ، همکاران ما میتوانند درباره هرگونه سؤال فنی در زمینه دکوراسیون داخلی , درب اسلایدی بالکانی , یراق شیشه سکوریت , حمام کابین دوش شیشه ای , نرده شیشه ای و غیره.. به شما کمک کنند

 جام بالکنی

OUR BRANDS

Use VirtueMart Manufacturer module as your brands slider

ارتباط با ما

 

برای ارتباط با مجموعه مهندسی ویندوردکور windoordecor

میتوانید با شماره تلفنهای 02155812759 , 02155166104 , 09121541194 و

یا به ادرس تهران خیابان خیام جنوبی نبش خیابان هرندی پلاک 195

مراجعه بفرمایید

درباره ما

 

مجموعه مهندسی و بازرگانی ویندوردکور windoordecor

به ادرس اینترنتی  windoordecor.ir  با مدیریت مهندس محمدرضا

شیرمحمدی و با بیش از یک دهه سابقه در زمینه یراق الات سکوریت و

 با حضور در بیش از صدها پروژه اجرایی اماده همکاری با سازمانها و اشخاص

میباشد.. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارها و محصولات ما , به بخش

ارتباط با ما مراجعه بفرمایید

 


TOP

Save 30

This is header-right module position. Use it for your special offers for example

Find Out More

SUMMER SALE